Η Δ΄τάξη του ΔΣ Αστυπάλαιας,για τη σχολική χρονιά 2022-2023, υλοποιεί σε συνεργασία με τη Δ΄ τάξη τμήμα Δ1΄του Δημοτικού Σχολείου Σαλαμίνας και τη Δ΄ τάξη τμήμα Δ΄2 του Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων το eΤwinning έργο με τίτλο « Στην Δ’ με … 4Χ4!»
Το έργο με κεντρικό άξονα τη διατροφή, διατρέχει τα 4 Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Έτσι, στο  εργαστήριο για το Ευ Ζην, με θέμα τη διατροφή, ξεκινάμε και στο πρώτο εργαστηριό μας, κάνουμε τη γνωριμία με τους καινούριους συμμαθητές που θα έχουμε σε αυτό το ταξίδι. Φτιάχνουμε τα avatars μας και συστηνόμαστε.

Avatars

Στο δεύτερο εργαστήριο , μελετάμε υλικό για την υγιεινή διατροφή και μαθαίνουμε πώς αυτή συντελεί στην απόδοση του «καλού μαθητή».

Κάνουμε διαδραστικές ασκήσεις με τις οποίες ελέγχουμε τις γνώσεις μας και στη συνέχεια ανά ομάδες μετρέπουμε τις πληροφορίες σε επιχειρήματα για την καλή διατροφή.

Έπειτα, με αφορμή την παγκόσμια μέρα διατροφής, καλούμε όλους τους συμμαθητές μας στη «Γιορτή της φρουτοσαλάτας» όπου διαβάσαμε σε όλους ποιήματα για τη διατροφή και μοιραστήκαμε πληροφορίες. Στη συνέχεια μοιραστήκαμε την υπέροχη φρουτοσαλάτα μας.

Στο τρίτο εργαστήριο, μαθαίνουμε περισσότερα για τις ομάδες των τροφών και τη μεσογειακή διατροφή. Δημιουργούμε τρόφιμα από πλαστελίνη και τα ομαδοποιούμε ανά κατηγορία. Με τους φίλους μας, βγάζουμε κώδικες και ανταλλάσουμε κωδικοποιημένα μυνήματα. Κατασκευάζουμε τη διατροφική πυραμίδα και φτιάχνουμε τοπικά προϊόντα της κάθε περιοχής.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στο τέταρτο εργαστήριο,οι εκπαιδευτικοί, παρουσιάζουμε τα τμήματά μας μπροστά στο πικ νικ που έχει οργανώσει κάθε τάξη και κάθε τάξη παρουσιάζει  με τον δικό της τρόπο τα σημαντικότερα αξιοθέατα και προϊόντα του τόπου της.

 

Οι συστάσεις ολοκληρώνονται με μελωδικό τρόπο, καθώς όλοι μαζί τραγουδούμε αυτοσχέδια τραγουδάκια για τους τόπους μας στον ρυθμό του εις τον αφρό της θάλασσας.

Στη συνέχεια οι μαθητές παρουσιάζουν τις τελευταίες τους κατασκευές όπως αυτοκινητάκια 4Χ4 , τρόφιμα από πλαστελίνη, οδόσημο και πλακάτ με μηνύματα για την υγιεινή διατροφή και το παιχνίδι ξεκινά!

Με τη βοήθεια ενός kahoot παίζουμε όλοι μαζί κι ανακαλύπτουμε πόσα ξέρουμε για τους νέους μας φίλους.

Στο πέμπτο εργαστήριο, μελετούμε το σχετικό υλικό από το “Το καλάθι του πικ νικ” του WWF. Παρακολουθούμε βίντεο και συζητάμε τους λόγους για τους οποίους είναι καλύτερα να καταναλώνουμε κάθε φρούτο και λαχανικό στην εποχή του και πληροφορούμαστε ποια είναι αυτή η εποχή για το καθένα.

Παίζουμε και μαθαίνουμε

Στο έκτο εργαστήριο, μαγειρεύουμε πυρετωδώς! Ετοιμαζόμαστε για την ψηφοφορία που θα οδηγήσει στη δημιουργία του υπέροχου ημερολογίου μας! Φτιάχνουμε τοπικές και όχι μόνο συνταγές. Μικροί μεγάλοι, μπαίνουμε στην κουζίνα και ετοιμάζουμε τοπικές και όχι μόνο συνταγές για κολατσιό.

Μικροί-μεγάλοι στην κουζίνα!

Οι δημιουργίες μας είναι έτοιμες για ψηφοφορία! Τέσσερις συνταγές από κάθε σχολείο θα συνθέσουν το ημερολόγιό μας.

 

Ψηφίζουν οι φίλοι μας τις επιλογές μας κι εμείς τις δικές τους.

Έτσι προέκυψε το συνεργατικό μας ημερολόγιο για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

https://heyzine.com/flip-book/a9f01a4417.html                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

Στην Δ΄ με… 4χ4!-Ευ Ζην- eTwinning και Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *