Όταν η δεξιότητα συναντάει τη γνώση και το παιχνίδι, τότε αναφερόμαστε στη Ρομποτική στην εκπαιδευτική πράξη. Στο  Σχολείο μας, υπήρξε ενασχόληση με τη Ρομποτική στην εκπαίδευση πολύ πριν αυτή εισαχθεί ως θεματική στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Παρά την έλλειψη υπεύθυνου καθηγητή Πληροφορικής (ΤΠΕ) στο Σχολείο , οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν μέσω προγραμμάτων και σεμιναρίων που παρακολούθησαν αλλά και μέσω ενδοσχολικών επιμορφώσεων από τη συνάδελφο που εκτελεί με μεγάλη επιτυχία εδώ και καιρο καί χρέη υπεύθυνης Εργαστηρίου Πληροφορικής και ΤΠΕ στο Σχολείο. Συνεπώς, η μετάβαση στην ένταξη στη Ρομποτική στο ωρολόγιο πρόγραμμα, εφαρμόστηκε με φυσική ροή, συνέπεια κι  επιτυχία.

Η Ρομποτική στην Α’ τάξη- παίζοντας με Beebot και δημιουργώντας με Lego We Do2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *