Όταν η Άννα Φρανκ συναντά την Πηνελόπη Δέλτα και ο μικρός Πρίγκιπας τον Τρελαντώνη, πλάθονται απίθανες ιστορίες και οι μαθητές καλλιεργούν την ανάγνωση, τη συγγραφή και την αγάπη για το βιβλίο. Η γνωριμία των μαθητών με το εξωσχολικό βιβλίο, αποτελεί μεγάλο στοίχημα για εμάς τους δασκάλους, πολύ περισσότερο όταν το Σχολείο μας διαθέτει μεγάλο αριθμό από τίτλους βιβλίων, ορόσημα για την ελληνική αλλά καί ξένη λογοτεχνία και πεζογραφία. Η  Δ’ τάξη, φέτος, δέχθηκε την πρόκληση κι αξιοποίησε  κάποιο αριθμό από τα βιβλία του Σχολείου. Αξιοποίησε το εξωσχολικό βιβλίο με τον οργανωμένο δανεισμό, έθεσε υπεύθυνη μαθήτρια για την επιμέλεια της Βιβλιοθήκης της τάξης και την διατήρηση βιβλίου Δανειστικής Βιβλιοθήκης, μελέτησε Έλληνες, κυρίως, λογοτέχνες και ποιητές, αποτύπωσε εικαστικά αγαπημένες εικόνες- σκηνές από τα βιβλία με τη μουσική υπόκρουση μελοποιημένων κομματιών ή τραγουδιών από τα βιβλία. Ωστόσο, αν και οι επισκέψεις κρίνονταν απαγορευτικές λόγω της πανδημίας, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με τον φιλόλογο από το Γυμνάσιο – Λ.Τ Αστυπάλαιας, κύριο Τάσο Κονταράτο ο οποίος μας μίλησε για τις αλλαγές που έχει υποστεί η γλώσσα μας από την εποχή του Ομήρου, μέχρι το γλωσσικό ζήτημα και τη δημοτική, πάντα με απλά λόγια ώστε να μπορούν οι μαθητές  να καταλάβουν πόσο σημαντική είναι η εξέλιξη της γλώσσας αλλά και τη συνέχεια αυτής ως μία, εννιαία και ζωντανή μέσα στους αιώνες. 

1 , 2 , 3 ….. Ας Διαβάσουμε Βιβλία !!! Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας και αξιοποίησης των Βιβλιοθηκών του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *